söndag 29 mars 2009

Tråksöndag..


ska väl fortsätta städa lite och bara softa innan helvetes veckan nästa vecka kommer. Förra gången var jag helt slut efter denna veckan på jobb. Jobbar 6 av 7 dagar nästa vecka plus att jag fortsätter så jag är inte ledig förrän på torsdagen i veckan efter...blir redan trött haha.


Fast iofs kan ju lika bra jobba för hemma händer det inget...iblnad känner jag mig ganska ensam..fast jag känner hur många som helst men alltid jag som måste ringa till många. Många vänner som försvinner pga att dom skaffar familj..jag menar då inte alla. Jag kan lika bra snart bli nunna känns det som, var ligger närmaste klostret här. hahaha.

Iallfall känner jag mig ensam, i min familj är det bara min mamma som ringer till mig annars måste jag ringa till allla om jag vill prata..och skulle någon annan i min familj ringa är det för någon annan fyller år eller att något annat har hänt..Så ja jag känner mig ensam!


Ska nog plugga lite idag med!

1 kommentar:

  1. Du får flytta närmre då så ska jag komma o hälsa på dig =p Liite långt nu för en fika.

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att kommentera,det gör mig glad. Hoppas du får en fin dag! =)